rebranding

opis

Delujemo v izjemno tekmovalnem IT sektorju, kjer imamo dober ugled kot izdelovalci najsodobnejših storitev na najvišjih nivojih znanja. Potrebujemo pomoč pri iskanju naše nove korporativne pozicije, ki nas bo postavila na zemljevid, kamor spadamo. Premakniti se moramo naprej od naših začetnih načinov komuniciranja blagovne znamke, saj smo že dodobra prerasli našo startno osnovo. Želimo si, da nas trg povezuje s tem, kar smo danes in ne več s tem, kar smo bili na naših začetkih.

izhodišče

Pregled materialov s predhodne delavnice, ki jo je naročnik imel z drugimi izvajalci, je ključno za vzpostavitev boljše ideje o tem, kako odločevalci v podjetju vidijo njihovo trenutno znamčenje. Obstajajo interni izzivi sodelavcev z najdaljšim stažem v podjetju, ki zavračajo spremembe identitete.

proces

Pregled obstoječe blagovne znamke vključno z vizijo in vrednotami ter pregledom načina in izhodiščnih razlogov za nastanek podjetja

Raziskava konkurence v industriji, z namenom poiskati unikatnost, ki lahko diferencira podjetje v tem zelo nasičenem in tekmovalnem področju delovanja

Poglobljen pregled trenutnega znamčenja

Razjasnitev vizije in vrednot. Ali podjetje živi njihovo obstoječo vizijo in opredeljene vrednote?

Poenostavitev blagovne znamke, ki je postala prezakomplicirana in zmedena

Ponovna opredelitev ključnega sporočila skozi oblikovanje poslanstva

Nov opis trenutne blagovne znamke in osvetlitev točk, ki se morajo spremeniti, da bo ta postala močnejša in bolj definirana

Od blagovne znamke do zavzemanja (Brand - Stand)

Od ključnih besed do slogana

Nov slogan, ki temelji na boljši povezanosti s strukturo blagovne znamke in ki komunicira njeno vizijo ter vrednote

Nova zgodba blagovne znamke

Nov opis in usmeritve za blagovno znamko, ki se osredotočajo na zaščito in jačanje nove blagovne znamke

Priprava vodil in usmeritev, ki premikajo novo blagovno znamko naprej

odkritja

  1. Težko je vnašati spremembe v dobro uveljavljeno blagovno znamko.
  2. Pri rebrandingu gre za isti obseg dela kot pri vzpostavljanju nove blagovne znamke.
  3. Ni vse, kar narediš, vedno všeč vsem, saj imajo ljudje lahko tebi neznane svoje lastne načrte za svoje posle.

© copyright creative nomads  ltd. 2018 - website design creative nomads - all rights reserved